Marketingul digital si antreprenorii romani PDF

    Marketingul digital si antreprenorii romani - Luiza Mesesan-Schmitz, Claudiu Coman

    Iti doresti sa citesti cartea Marketingul digital si antreprenorii romani scrisa de Luiza Mesesan-Schmitz, Claudiu Coman? Nimic mai simplu, apasa pe butonul de mai jos si o vei gasi in format fizic. Vei putea citi cartea Marketingul digital si antreprenorii romani chiar din caminul casei tale. 

    Vezi Cartea – Sursa 1
    Vezi Cartea – Sursa 2
    Vezi Cartea – Sursa 3
    Vezi Cartea – Sursa 4
    In plus, daca vrei sa citesti cartea Marketingul digital si antreprenorii romani PDF chiar acum sau daca vrei sa o downloadezi, ti-am pregatit cateva capitole numai bune de rasfoit. Citeste-le si vezi daca aceasta carte ti se potriveste!

    Descrierera cartii Marketingul digital si antreprenorii romani

    In contextul actual in care majoritatea clientilor (inclusiv a celor potentiali) unei firme utilizeaza tehnologia digitala, este absolut necesar ca intreprinderile sa adopte marketingul digital ca modalitate de promovare a afacerii.
     
    Cu siguranta vom asista in urmatorii ani la o crestere a numarului de persoane care vor face tranzactii online, inclusiv achizitionarea de produse si servicii. Odata cu pandemia generata de Covid-19, in anul 2020 foarte multe firme au fost fortate de imprejurare sa treaca la comertul electronic, iar acest lucru a dus indirect la o educare a maselor pentru diverse tranzactii online. Putem spune ca acest context a fost imboldul mult asteptat pentru procesul de digitalizare al firmelor mici si mijlocii.
     
    Lucrarea de fata poate fi un instrument folositor in schimbarea atitudinii antreprenorilor fata de conceptul de marketing digital, prezentand contextul romanesc si ilustrand potentialul neobservat al canalelor si instrumentelor de marketing digital. Avem in vedere in special antreprenorii care sunt la inceput de drum, dar si cei care au o afacere de ceva timp, iar volumul vanzarilor a stagnat sau a scazut si vor sa identifice noi mijloace de a-si extinde piata.
     
    Utilizarea marketingului digital presupune un volum mare de munca, indiferent daca organizatia este mare sau mica. Din acest motiv promovarea prin intermediul instrumentelor digitale presupune fie un post dedicat intr-o companie de orice tip, fie externalizarea serviciilor catre o firma specializata sau catre un freelancer.
     
    Speram ca prin intermediul acestui material sa reusim sa schimbam perspectiva asupra potentialului de promovare oferit de mediul digital, prin evidentierea beneficiilor utilizarii instrumentelor de marketing digital, pentru a se conforma la cerintele pietei, pentru a avea succes si pentru a nu risca pierderea accesului catre potentiali clienti.
     
    Din cuprins:
    – De la marketingul traditional la marketingul digital
    – Canale si instrumente de promovare online
    – Utilizarea instrumentelor de promovare online in Romania
    – Perceptia antreprenorilor fata de serviciile de consultanta
    – Aspecte practice privind marketingul digital

    Autori: Luiza Mesesan-Schmitz, Claudiu Coman, Maria Madalina Popica, 

     

    Important: Daca iti doresti sa descarci cartea in format PDF, atunci este important sa retii ca fisierele PDF pot fi citite atat cu ajutorul browserelor, dar si cu ajutorul programelor care trebuie descarcate. Un program foarte bun este Acrobat Reader. Apasa butonul Download Acrobat Reader si il poti descarca de pe pagina lor oficiala. Fisierul PDF pe care ti-l punem la dispozitie este foarte util pentru a vedea daca Marketingul digital si antreprenorii romani este potrivita pentru tine sau nu. Cartile pot fi downloadate si din AppStore sau PlayStore, dar mai intai asigura-te ca sunt pe placul tau.