Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor PDF

    Coperta Carte Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

    Iti doresti sa citesti cartea Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor scrisa de Victor Emanuel Ciuciuc si publicata de editura Pro Universitaria? Nimic mai simplu, apasa pe butonul de mai jos si o vei gasi in format fizic. Vei putea citi cartea Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor chiar din caminul casei tale. 

    Vezi Cartea – Sursa 1
    Vezi Cartea – Sursa 2
    Vezi Cartea – Sursa 3

    Descrierera cartii Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

    „Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog. Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa de clienti (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) si echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul in care se contureaza loialitatea clientilor industriei de fashion, una dintre cele mai competitive si mai nestatornice industrii astazi.” ( Lect. univ. dr. Andreea Mitan )….

    Important: Daca iti doresti sa descarci cartea in format PDF, atunci este important sa retii ca fisierele PDF pot fi citite atat cu ajutorul browserelor, dar si cu ajutorul programelor care trebuie descarcate. Un program foarte bun este Acrobat Reader. Apasa butonul Download Acrobat Reader si il poti descarca de pe pagina lor oficiala. Fisierul PDF pe care ti-l punem la dispozitie este foarte util pentru a vedea daca Branding in secolul XXI: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor este potrivita pentru tine sau nu. Cartile pot fi downloadate si din AppStore sau PlayStore, dar mai intai asigura-te ca sunt pe placul tau.